پسرک قرمز
بــــــــنام خـــــــــــــدا پــــــسرک قــــــرمز




' '



نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گفتم که یک غزل بنویسم برای تو


احساس میکنم که پیر تر شدم
احساس میکنم که شدم مبتلای تو
برگرد و هر چه دلت خواست بگو
دل می دهم دوباره به طعم صدای تو
از قول من بگو به دلت نرم تر شود
بی فایده است این همه دوری،فدای تو!
دریای من!به ابر سپردم بیاور:
یک آسمان بهانه ی باران برای تو
نا قابل است بیشتر از این نداشتم
رخصت بده نفس بکشم در هوای تو

تقدیم به گلها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط قرمز در 23:32 | |



< Alireza