پسرک قرمز
بــــــــنام خـــــــــــــدا پــــــسرک قــــــرمز




' '



نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کاش.....

کاش می شد

 

   جای من باشی

 

     تا بدانی ...

 

       که چه حسی دارم

 

         وقتی ...

 

           دلم برای کسی

 

              مثل تو 

 

               تنگ می شود!



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت17:27---11 بهمن 1390
سلام وبلاگ باحالی داری منم از پرسپولیسیهای 2آتیشه ام
نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟
اگه خواستی منو به اسم M&Sلینک کن ممنون
به وبلاگ منم یه سر بزن
منتظرما..........................
www.pesareshomal.lxb.ir


ارش.من عاشقتم
ساعت18:52---11 مهر 1390
سلام.وبلاگ خوب بود چون قالب وبلاگت مثل قالب وبلاگ منه.ولی وبلاگ من مطالبش بیشتره حتما یه سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط قرمز در 18:27 | |



< Alireza